Kısadan kısa

Karanlığa bakıp istediğim iste bu dediğiniz oldu mu hic? En güzel gecenin ardından bile siktiğimin karanlığına bakınca Bu da olmadı amina koyim demekten başka bişey yapamıyorum. En güzel kadın, en güzel içki, en güzel ortam gece aynı gece, karanlık. Orospu cocuğu karanlık.

Bı iliski sizi ne kadar derine çekebilir ki? Ne kadar, dunyayı itin gotunden izletebilir ki? Sonu ki ile biten cümlelerde sizi gotunuzden sikiyo hissi uyandırmıyor mu lan? Neyse, bı süredir herseyim berbat halde. Sehir sehir gezdim, ölüyodum şirket arabasını perte çıkardım, is değiştirdim, iliskiler yaptım, iliskiler bitirdim. Duygusal anlamda o kadar kötü günler yasadım ki su durumuma sevinebiliyorum. Benden çok şey aldı çok şey kattı bu gelen geçenler. Sizi sormama gerek yok aynı yarraklikta devam ettiginizi biliyorum.

Alkol aldığımda birinin aklıma gelmesi lazım. Yoksa kafama girmiyo bos oluyorum anlıyorsun demi? Kimse yok. Bı sima bı ani hic bı sikim yok siktiğimin beyninde. Niye böyle oldum olum ben. Olum hani keyifliydik. Herseyimiz vardı. Arkadas, dost, hatun, para pul. E niye böyle olduk? Siktir et defteri kapadım bundan sonra yeni sayfalara değil, yeni parşömenlere başlıyorum. Belki bı sik olur. Belki amina koyim.....

btemplates

0 Yorum: