Bir Kez de Bize İnanın

İnsanlar yalan söyler. İnsanlar hep yalan söyler. Bazıları belki bunu açık yüreklilikle söyleyebilir. Bazıları götlerinin arkasına geçip yalanlarına kendi bile inanabilir. Ama benim sorgulamak istediğim, ulan hep erkekler mi yalan söyler? Hep erkekler mi güvenilmezdir? Bunu yapan bi kısım varsa da, bütün erkekler aynı mıdır?...


Ben kişisel hayatımda da, iş hayatımda da, aşk hayatımda da çok yalan söyleyebilen biriyim. Ulan şaka maka yalan söylemek zorunda kalmadığım bi burası var. Hayat ne acayip ince uçlu Nokia şarj kabloları felan… Neyse amk dağıtmayın olayı. Ne diyorduk evet ben yalan söylerim. Ama bu yalanları zorunda kaldığım için söylemek zorundayım. Aşk hayatında olsun, iş hayatında olsun bu yalanları söylemek zorunda bırakılıyoruz. Benim asıl dem vurmak istediğim bu olayda, bu yalanları sadece ve sadece erkeklerin kullandığı yanılgısı. Olm mal mısınız siz? Sikimiz var diye bütün yalanları biz mi söylicez? İş hayatını bi yana bırakın ama aşk hayatında bu güven boyutu çok farklı yönlere kaymaya başlıyo bi süre sonra siz farkında olamasanızda…

Şimdi ordan iki akıllı çıkıpta “güven alınmaz kazanılır” falan felan derse cinnete gelirim. Yapmayın… Çarkıfelekte araba mı kazanıyosun lan? Yok kazanıcakmışım da yok bilmem ne. Bak tatlım, eğer güvenmek istemiyosan ya da güvenmene engel bi durum varsa gel söyle. Bizde aha güvendi aha verecek diye beklemekten kurtulalım.

Şimdi eski bi kaç ilişkimden örnekler vererek ne boyutlara ulaşabileceğini bu olayın gözler önüne sericem. Romeo görevde da da da dan dan…

Örnek 1: Arkadaşlara güvenme.

İlişkimiz çok güzel gidiyodu. Yalan yok dolan yok. Gayet rahatız. İnanır mısınız, hayatımda ilk defa kendimi bi kadınla yatakta düşünmedim. Öyle bi ilişkiydi.

Bunun çok orospu arkadaşları vardı. Çirkin, şişman, fesat tüm yarraktan özellikler resmen bunlarda toplanmıştı. Geri kalan süper özellikler benim hatunda. Neyse efendim gel zaman git zaman bizim ilişki daha iyi olmaya başladı. Ama işte bi tarafın arkadaşları orospu olursa öyle gitmiyo. Bi gün baktım aşağıdan veriyolar ateşi veriyolar odunu. Yok aldatıyo yok gördük yok öyle yok böyle. Geldi hatun benden hesap sordu. Bakın noluyo falan yok. Geldi bildiğin gayet “Neden beni aldattın?” diye sordu. Ulan ortada bırakın aldatmayı, başka hatunlarla göz göze bile gelmiyodum. Yok abi hatunu inandıramadım. Artık o orospular nası girdiyse kanına hiç bişey işlemedi.

Bana asıl koyan ayrılmak falan değil. Biz toplam iki kişilik bi ilişki yaşıyoruz. Ama bu amınakodumun orospuları bizim ilişkiyi orgye çevirdi. Gelen girdi giden girdi. Onu bırak asıl koyan sevgilim dediğim kızın bana bi nebze güvenmemesi. O orospuların lafına bakıp bi anda silip atması beni. Ve daha bu zamana kadar güvenini kıracak hiç bi bok yapmamış olmam olayı daha garip bi hale sokuyo..

Örnek 2: Hiçbir şeye güvenmeme.

Bu bölümde belki hayatımda yaşadığım en acayip, en sıra dışı ilişkiyi anlatıcam size.

Belki hayatımda birlikte olduğum en güzel kadındı o. Ama o güzelliğinin altında inanılmaz derecede psikopatlık yattığını bi kaç haftada öğrenebildim.

İlişkinin başı gayet güzeldi işte. Cicim ayları falan, sonra birlikte kalmalar, romantizm olsun diye saatlerce yarrak yarrak şarap içmek falan. Neyse, hatun son zamanlarda bi garipleşmeye, bi tutarsız olmaya başladı. “Neyse” deyip devam ettik. Neticede karşımdaki bi kadındı. Ama zaman geçtikçe durum daha korkutucu olmaya başladı. Telefonla konuşurken “Napıyosun?” diye sorduktan sonra gayet “İyidir canım sen napıyosun?” denir demi? Ondan sonra oda “İyidir işte oturuyorum” falan fişman der. Yok ama bunda öyle bişey yok. Ben “İyidir, sen napıyosun?” dedikten sonra bile “Yalan söyleme! Napıyosun doğru söyle?” durumuna geçti. Olay hatta şöyle bi boyut aldı. Başka kızların yanında olmama rağmen “Nerdesin?” diye sorduğunda “Başka kızların yanındayım” diyebiliyodum. Çünkü akabinde gelen her cevap aynı “Yalan söyleme nerdesin?”. Düşünün gayet her şeyi söylüyodum. Ama kadın o kadar inandırmış ki kendini her kelimemin yalan olmasına, otomatik gibi doğruda söylesem yanlışta hep cevap aynı “Yalan söyleme!”. Ve ben bu hatunla yaklaşık 3,5 ay gibi bi süre beraber oldum. Neden derseniz inanın bende bilmiyorum. Çok ilginç geldiğinden olabilir sanırım.


Örnek 3: Kontrol ettirip güvenenler:

Bu tip kadınlar hemen hemen tüm erkeklerin hayatına girip çıkmış olanlardır. Sizin söylediğiniz hiç bi sike güvenmezler, ardından sizin hayatınızdan birine mutlaka kontrol ettirirler.

“Evdeyim bilgisayar başındayım. Sen napıyosun?” ardından gelen “Kanka naber nerdesin?” sorusu. Sabahtan beri evdeyimdir. Kimse bi sikim sormaz. Hatun sorunca herkes beraber sormaya başlar. Be amınakodumun malları herkes siz kadar yarrak akıllı mı? “Yok kanka evde değilim. Tuğba’lardayım. Akşama bakalım :D” Mesajını atmamla kızın “Doğru söyle nerdesin kimin evindesin çabuk telefonumu aç” çığırmaları ne tesadüf demi?

Ya amınakoyim bu kadar şeyle uğraşacağınıza biraz bize güvenseniz, biraz bize inansanız kolay olmaz mı? Yok ben çok güvendim, çok kazık yedim bla bla bla… Kim kazık yemiyo şu amınakodumun dünyasında? Sen kendinde ne ayrıcalık görüyosun amınakoyim? Bizde yedik kazığı, bizde aldatıldık. Ama her kadın aldatıcak, bizi sikecek diye düşünmüyoruz demi? Be o zaman sen niye böyle düşünüyosun? Olayı niye hep daha zor yerlere götürüyosun? Yeter lan çok soru sordum. Cevabı olan alsın götüne soksun o cevabı. Zira başka bi sike yaramaz o cevapları.

Tamam hadi siktirin gidin. Yarın iş var güç var. Ekmek kavgası veriyoruz lan biz! asdfghasd
Not: Bide bu ara çok ihmal ettim sizi. Kusura bakmazsınız artık daha sık görükmeye çalışıcam.

btemplates

0 Yorum: