Fuckbuddy

Hepinizin de bildiği gibi sekste en yeni trendimiz fuckbuddy. Fuckbuddy nedir, kime denir, artısı eksisi nedir, yenilir mi, içilir mi? Şu sigarayı bitireyim hepsini anlatıcam yavrularım. Yaklaşın biraz yanıma.


Hemcinslerim için söylüyorum, herkesin hayalidir duygusal bağ olmadan, uğraştırmadan, canın istediğinde arayıp, buluşup seks yapmak. İşte bunu yapabildiğiniz partneriniz aslında fuckbuddynizdir. Şu da bir gerçek ki; artısı eksisinden kat be kat çoktur. Mesela gideri azdır. Her hafta buluşup, sinemaya gidip, orda burada yemek yiyip, hediye almak gibi bir derdiniz falan da yoktur. Onunda yoktur. Herkes dalgasına bakar, canınız istediğinde ararsınız ya da o sizi arar buluşur sevişirsiniz. Bu kadar.

Aslında bu kadar dediğime bakmayın. Teoride ne kadar kolay gözükse de, pratikte daha da zordur. 

Fuckbuddy ingilizce kökenli bir kelime olup(meraba TDK) Türkçe anlamı kibar bir tabirle; yatak dostu demektir. Yataş reklamı gibi lan ehehe. Evet hepimiz yatak dostuyuz. Her gün sevişelim falan ama bunların ki daha farklı. Seviştiği kişiyle geleceğe dair hiç bir planı yoktur ki bu özellik normal seviştiğiniz sevgililerinize göre çok büyük artıdır. Yaşadığınız üzere bizim kadınlarımızda yaygındır "Yattık, geleceğe bakalım" mottosu. Bunun panzehiri de fuckbuddydir tahmin ettiğiniz gibi. Ama bizim ülke şartlarında fuckbuddynin asıl anlamı "Orospudur". Kimse kusura bakmasın. Bunu ben demiyorum toplum diyor. Birine küfür edecekseniz bu ben değil hatırlatayım ehehe.

Fuckbuddy bulmak, idare etmekten daha zordur. Pardon, Türkiye' de erkeklerin kadınlara oranla fuckbuddy bulması daha zordur demek istedim. Aslında bunun bizim ülkeye has bi özellik olduğunu düşünmüyorum. Ama çevresel faktörler bunu düşünmeye teşvik ediyor beni. Çevresel faktörleri sikiyim...

Her limanda bir sevgili yerini her şehirde bir fuckbuddye bıraktı bu günlerde. Kötü müdür? Kişiden kişiye değişir. Doğru açıyla bakarsak ardını düşünmeden seks yapmak güzeldir, hoştur, kafa ağrıtmaz. Ama bir de "Aşksız, sevgisiz sevişemeyenler kategorisi" var ki,(buna dahil olduğumu düşünmüyorum) onlar bu işi daha dramatik hale getirip, kafamızı sikiyorlar. Neymiş efendim aşk olmadan birine nasıl yaklaşabiliyormuşuz. Neymiş efendim biz ne anlarmışız. Ulan sığır, hayatın boyunca gördüğün göreceğin kadın kadar benim birlikte olduğum var. Sen hala hangi kafadasın göt? Bir de böyle söyleyip ortamda orda burda kuul olduğunu zanneden embesiller var ki onlara hiçbir şey demiyorum. Aslında diyorum: "Siktir git çay koy lan".

Fuckbuddynin asıl amacı seks yapmaktır. Şimdi kimse gelip lagaluga yapmasın burda. Yok kafa yapımız benziyor da işte bizde o yüzden takılıyoruz falan. He amınakoyim he. He gülüm he.

Şimdi herkesin aklında ki soruya gelelim. Nerden bulunur bu fuckbuddy? Ankara'da itfaiye meydanı var ord.. Kusura bakmayın ben bu blogu tavsiye vermek için, ders vermek için açmadım. Herkeste ağız var gidin bulun lan. Bak Necla teyzenin oğlu Berkecan'a. Hemen bulmuş bitane, takmış koluna her hafta eve getiriyo.

Fuckbuddy tarzı ilişki iyidir, güzeldir de; bence bir Alex değildir. Yani halihazırda bir ilişkiniz varsa, bi fuckbuddy uğruna o ilişkiyi piç etmeyin. Bakın ben tavsiye vermem sadece tecrübelere bakarak bi takım seçenekler sunarım size. Siz hangisini yaparsanız banane sonuçta yani.


Her işin kendine özgü zorlukları olduğu gibi bununda zorlukları elbet vardır. Yazının başında da dediğim gibi bulmak zordur. O ilişkiyi yürütmek bulmaya nazaran daha kolay bir eylemdir. Ama tabi ki onunda zorlukları vardır. Hele bir ilişki sırasında kurduğunuz bu "badilik" başınıza tatlı tatlı dertler açabilir.

Mesela olmadık yerlerde, olmadık zamanlarda telefonunuza "dirty talk"(yehhoooo marjinalim) dediğimiz övgü dolu smsler atabilirler. Hele o anki normal ilişkiyi yürüttüğünüz hatunda yanınızdaysa tadından yenmez lan.

Mesela toplantının orta yerinde gelen mesaj kafanızı karıştırır. Tansiyonunuzu düşürür, kan şekerinizi siker, heyecanlandırır, ferahlatır, ter kokularını önler, 24 saat koltuk altınız koruma altında tutar ehehe. Ama dediklerim ciddi. Bi mesaj olduğunuz yerden sizi direk hatunun yanına ışınlayabilecek beceriye sahiptir. Artık mesajmı beceriklidir, hatun mu beceriklidir onu bilemeyeceğim.

Hele hele arkadaş mı kalsak, yoksa bu işe devam mı etsek düşüncesi vardır ki, adamı bu ilişkide en çok siken dertlerden biridir. Bir de partnerinizde de aynı düşünce varsa yardır yokuş aşşaaaa. O saatten sonra ne kadar düşünsende sikilen her zaman ki gibi gene sen olacaksın zaten. 

Bu kadar rahat, kafamıza göre olan bir ilişki nasıl mı biter. Açıklamadan önce kameralarımızı yağmurun yağmasıyla evleri su altında kalan vatandaşlarımızın yanındaki arkadaşımız Muhsin'e çeviriyoruz. Evet Muhsin söz sende.

Aranızdaki ilişki çok çok çok rahatta olsa, ilişkiyi yaşadığınız varlık bir kadın. Yani bugün çok sıcak diye de bitebilir, sıkılmıştır bitirir, başkasını bulmuştur bitirir... yani uzar gider bu. He şimdi diyeceksin ki "Ya erkek bitirirse?" işte öyle bi dünya yok. Ulan zaten sevişemiyoruz üstüne bulduğumuzdanda mı ayrılacağız? Masallarda bile olmaz kusura bakmayın ama bu.

Ders bitmiştir. Evladım hayvan gibi yığılmayın kapıya insan olun azcık insan!



btemplates

8 Yorum:

Akasya dedi ki...

zalank =)

Romeo dedi ki...

ihihihihi

turtaa dedi ki...

hallederiz

Adsız dedi ki...

Komiksin lan.

Romeo dedi ki...

komik olduğum kadar yakışıklıyım da ^^

Lazanya dedi ki...

ben sevmedim bunu. fuckbuddy olmasın kimse.

Romeo dedi ki...

olan olur olmayan banane amk naparsa yapsın.

Adsız dedi ki...

saçmalık hıammınhıah. sevgili her zaman fuckbuddy den daha çok haz verir. ama sevgiliniz eğer çok sıkan ve çok ilgi bekleyen biri ise kafanız hiç rahat etmez..