Has Kardeşler: Alkol & Sex

Bu güne kadar kafa yapıcı, sarhoş edici, baş döndürücü vs. bi ton madde kullandım. Tüm kullandığım maddelerin zararları göz önünde bulundurarak kullandım. Yani hepsi kendi iradem dahilindeydi.

Aklınıza gelmeyecek şeyler denedim sırf kafa olmak için, biraz uçmak için. (Ketçap ve karabiber kombinasyonunun neler yapabildiğini görseydiniz, inanın çok şaşırırdınız). İspirtosundan kolonyasına, bilyesinden şekerine ne varsa kullandım merakımdan falan filan.

O kadar şey denedim ama şu alkol farklı ya. Valla farklı. Hani alkol daha duygusal ne biliyim daha hisli. Diğerlerinde amaç belli; çekersin, içersin zoom olursun bi yere tutulursun saatlerce, saçma salak fikirler gelir aklına onları çözümleyene kadar zaten sabah olur. Ama alkol öyle değil. İçersin güzelleşirsin, kederini atarsın klozete çekersin sifonu ohh daha ne?



Bana göre alkol; sexin de partneridir, yoldaşıdır ve kadim dostudur. Hani olmazsa olmazı demiyorum ama olursa daha iyi olacağı kanısındayım.

İçince insan güzelleşir ya, o kadar güzel biriyle yapılan sexin ötesinde daha ne olabilir?

Hani içmek diyince kör kütük sarhoş olmak demiyorum. İçmenin altı evresi vardır.

1. İçmeye yeni başlanan evre.
2. Rahatlama evresi.
3. çakır olma
4. Saçmalama evresi.
5. Tutulma evresi.
6. Kör kütük sarhoş olma evresi.

Bu evrelere bakılarak en güzel sexin geçeceği evre bana kalırsa 2 ve 3 arası olan evredir. Kafanın düzgün olduğu rahat olduğu an bu andır ki, aslına bakılırsa o evrede ne yaparsan yap Dünya'nın en güzel aktiviteni gerçekleştiriyor olursun.

Tabi bizim zeka küpü Türk erkekleri kızları içirip içirip sarhoş edip sikme peşinde oldukları için, alkol aynı zamanda salak olanların bi silahıdır. Du aklıma gelmişken anım var. Daha doğrusu arkadaşların anısı.

Lisedeyken sevişmek büyük bi olay olduğu için, tüm arkadaşlarım karı sikme peşindeydi. Bu arkadaşlarımdan biri (şimdi hakkını vereyim çok hatunla beraber olmuştu) sevişecek bi kız bulmuş yana döne ev arıyordu. Başka bi arkadaşımın da boş evi vardı ama sevişecek hatunu yoktu. Neyse bunlar konuşup anlaştılar gelecek bi kızın arkadaşına karşılık diğer arkadaş ev hizmetini vermeye hazırdı.

Buluşmuşlar kızlarla eve gidecekler ama bizimkiler süper zeka oldukları için daha kolay sevişelim uğruna almışlar 3 er bira eve geçmişler. 2. biraları yuvarladıktan sonra odalara geçmişler. Sürekli sevişen arkadaş her zaman ki gibi sevişirken, diğer arkadaşın sevişeceği hatun biraların etkisiyle sevdiği çocuk için ağlamaya başlayınca film kopmuş. Bizim arkadaşta sevişemeyeceğini anlayıp kızın derdini dinlemiş.

Bi tek Türkiye'de olacak bi olay diyebiliriz buna kısaca. Ama böyle olaylar dışında alkolün sexe artı bişeyler kattığına inanıyorum. Mesela ilk defa sevişecek sevgililerin heyecanını falan alır rahatlatır.

Hayatımda kör kütük sarhoş olupta sex yaptım (sonradan öğrendim). Abi yeminle hiç bi bok hatırlamıyorum. Kızdan duyduğum kadarıyla Beşiktaş marşı falan söylemişim rezillik amına koyim rezillik! İşte böyle durumlara düşmemek için ne yapıyor muşuz? Kararında içip sonra giriyormuşuz yatağa yoksa benim gibi mal oluyormuşuz.

btemplates

0 Yorum: