Birazcık Egoist Ol!

Şu hayatta oldum olası kendinden başka herkesi düşünen insan kılıklı yavşaklardan nefret etmişimdir. Kadın erkek fark yapmaz bebeğim hepsinin köküne değil götüne kibrit suyu!

Yanımdaki yöremdeki herkese bunu söyletiyorum "Senden daha önemli kimse yok". Anlıyolar mı? Ne anlıcaklar. Bu beyin özürlüler tekrar acınası hayatlarındaki diğer şahıslar için bişeyler yapmaya, onları mutlu edecek her türlü fedakarlığa hazır ve nazır halde dikelmeye devam ediyolar.



İnsan birazda egoist olmalı. Hayatta nefes alan herkese hümanist yaklaşarak ne kazanabilirsin ki?

Hayatında değişiklik yap. Ne benim için ne onun için ne bunun için. Sadece ve sadece Kendin için!

Konuya bide şöyle bakalım:

Çevremde sorun dinleme, çözme, içini rahatlatma, tavsiye vermek gibi yaftalarla tanınan biriyim. Zaten böyle biri olmasam bu kadar yazı yazacak malzeme nası çıksın dimi? Neyse konu dağılmasın.

Bu özelliklerle tanınan biri olarak söyleyebilirim ki: Sorunlar neredeyse tamamen aynı.

Ben yaptım o neden yapmadı, ben sevdim o niye sevmedi, ben verdim o niye vermedi, ben ah dedim o niye oh demedi tarzında çoğunlukla. Biraz daha dikkatli okursanız temelde karşı tarafı daha çok düşünmek gibi bi sorun çıkıyo dimi? Burdaki amacımız suçlunun kim olduğunu falan bulmak değil. Bu amcık beyinlilerin neden kendilerini daha çok düşünmemelerini çözmektir.

Neden?
Çünkü kendini herkesten değersiz görüyosun!

Neden?
Çünkü herkesi masallardaki iyi karakterlerden sanıyosun!

Neden?
Çünkü amcık beyinlinin birisin!.

Neden?
Çünkü senin kalbin kendi götüne girmiş!

Uzadıkça uzar. Hatta uzatın. Aklınıza ne geliyosa söyleyin bu yavşaklara!

"Ölene kadar mutlu olmasını diliyorum" dedi. "Ben senin aklını sikiyim. Karı seni bıraktı gitti sen hala onu düşünüyon" dedim sinirli bi tavırla.

Evet kadın harbiden bırakıp gitmişti arkadaşı. Göt gibi ortada kaldı resmen. Ve hala bu gibi sözcükleri söyleyebiliyo. Biri beni ortada bırakıp siktirip gidicek bende "Ayhhh mutlu olsun beee" diyip içime atıcam. Adamın aklını sikerim. Var mı lan öyle. Bu hayattaki önceliğim kendimi mutlu etmek. Biri bu mutluluğu sebesiz yere yıkıp gidecek ben hala onun iyiliğini mutlu olmasını isticem.

Düpedüz yavşaklık lan bu!

Senden Önemli kimse yok daha kaç defa kafanızı sikerek bunu söylemem gerekiyo.

İnsanın kendini düşünmesinden zarar gelmez merak etmeyin amına koyim..

btemplates

7 Yorum:

Adsız dedi ki...

karşındakine duydugunun sevgı deılde, hayır dedıgı ıcın bır hırs oldugunu bıle bıle cabalamakda bosuna o zaman dımı ? cunku o hayır dedıkce , evet dedırtmek adına govde gosterılerı yapıyorum. Ben bır bayanım ve kendıme bunu hıc yakıstıramazsamda acı durum bu.

Romeo dedi ki...

durum yakıştıramamak falan değil. sorun herkesi kendinden daha aşağıda görmek. senin ne farkın var onlardan hiç. e kendin neden onlara daha çok değer veriyosun. bu değeri aslında sen haketmiyo musun? bunu sorması lazım insanların kendilerine ilk önce

zey0zey dedi ki...

"Ölene kadar mutlu olmasını diliyorum"
ne lan bu ediz hun musun tarık akan mı zeki müren mi ? ondan başka kim bu cümleyi kurabilir yaa.ne kadar da haklısın !

DOZ BÜYÜCÜSÜ dedi ki...

yazının altına imzamı atarım,kesinlikle katılıyorum sana romeo,insan kendini sevmeden kimseyi sevemez,ve sen üzgünken seni senin gibi kimse anlayamaz bu nedenle hayattaki en önemli varlık sensin ve kimsenin seni üzmesine(eğer sen istemiyorsan) izin vermemelisin.ben şahsen kişisel mutluluğumun bir kısmını bu özelliğime borçluyum :)

Romeo dedi ki...

@zey0zey eski türk filmleri sikmiş anca böyle çıkar o cümle


@DOZ BÜYÜCÜSÜ mantıklı olanı budur zaten ilk kendini seviceksin ama bizim duygusal olan türk halkı herkesi kendilerinden daha yüksek tutsunlar göt kafalılar ..

cilekperisi dedi ki...

insanlar, başkalarını memnun etmek için harcadıkları çabanın bir kısmını bile kendine harcasa sorun filan kalmaz zannımca.

Zer0 dedi ki...

"Adamın aklını sikerim. Var mı lan öyle." kısmına kadar kendimi zor tuttum artık o cümlede koyverdim gitti kahkahaları :-)