Ben sustum sen bağlandın

Evet sayın okur. 2 haftadır bi çalışmanın, bi deneyin içindeydim bu yazı için. Onun için bu zaman zarfında yazı falan yazamadım...

Gelelim bu deneyin konusuna. Baştan belirteyim okuyanlardan çokça bi tepki yiyebilirim konusunu açıkladığımda. Hatta bazıları çemkirebilir "Kadınlar kobay değildir" diye. Ama bunu araştırmam haliyle de denemem lazımdı. Yani kötü bi art niyet yoktur baştan söyleyeyim!



"Seni seviyorum"

Bu cümle bazı ilişkileri sağlamlaştırırken, bazı ilişkilerin soğumasına hatta ve hatta bitmesine neden olabilir. Ne kadar özel, güzel, harika, fantastik bi cümle olsa da bunların haricinde bi yan etki de gösterebilir.

3 hafta önce arkadaşım morali bozuk bi biçimde yanıma geldi. Şaşkındı, elleri buz kesmişti. Geçtik oturduk. Yaktık sigaralarımızı anlat demeye kalmadan anlattı.

"Abi kızla ayrıldık" dedi. "Oha niye lan deliydiniz birbiriniz için" dedim. "Seni seviyorum dedim" dedi. söylediği cevap resmen mal etmişti beni öyle kaldım elimde sigarayla. "Ne alaka" dedim. Meğer kız buna daha söylememiş 2s yi (Seni seviyorum).

O anda dank etti kafama 2s nin yan etkileri. Bunu denemeye karar verdim. Acaba aynı etki olur muydu bende de? Ya da başka bir şey. Bunu denemem lazımdı. Hayatımda keşfedilmemiş ama var olduğunu bildiğim bu durumdaki soru işaretli fazlasıyla heyecanlandırmıştı beni.

Ne yapmam gerektiğini kabataslak belirledikten sonra canlı deneklere ihtiyacım vardı. Tabi ki kadınlara. Bunu sezdirmeden deneyebileceğim birileri lazımdı.

Kafamda plan hazırdı. İlk kadına seni seviyorum diyecek, 2. kadına demeyecektim. Sonrada bunları sağlıklı bi şekilde toparlayıp hem yazı yazacak hem de tecrübe kumbarama bi bozukluk daha sallayacaktım.

Ben kafamdaki planı biraz daha maceraya yönelik yapmak için kadınları ruh durumlarına göre seçecektim. Şöyle ki: Seni seviyorumu söyleyeceğim kız biraz duygusal, biraz bağlanmaya meyilli biri olacaktı. Akabinde 2s i söylemeyeceğim kız biraz daha vurdumduymaz, biraz daha beyniyle hareket eden biri olacaktı.

ilk deney 2s yi söylemek olacaktı. Nitekim kurdum muhabbeti okuldan bi kızla. Tam istediğim gibiydi duygusaldı. İlk günden kaptırdı ilişkiye kendini. Neyse mesajlaşmalar falan başladı sonra o mesajlarda bitanemler, aşkımlar. Böyle devam etti. Ta ki ben o 2s yi söyleyene kadar. Olay kısaca şöyle gelişti:

Saat gece 11 falandı. Havadan sudan muhabbet dönüryodu. Birden "Galiba ben seni seviyorum. Hatta bundan eminim" diye mesaj çektim. "Bunu yüz yüze konuşalım olur mu?" yazdı. Evet tam beklediğim bir şeydi. 2s yi ben söyledim akabinde ilk soğuma, uzaklaşma hareketini o yaptı. O mesajın arkasından "Ben yatıyorum canım çok yorgunum" yazdı ve yattı. Buda beklediğim 2. şeydi aşkım canım cicim yoktu mesajda.

Neyse uzatmıyorum diğer gün yüz yüze konuşurken attığım mesajı tekrarladım. "ilişkiyi tam anlamıyla ciddileştirmek istemiyorum Romeo" dedi. Dediğinden pek bişey anlamasam da olur dedim kapattık konuyu. Ama ne kadar kapatırsak kapatalım bunu her fırsatta hatırlayıp benden uzaklaştı. En sonunda ayrılmıştık. Bu kadar duygusal bi kız bile 2s yi söyledikten sonra soğudu, ilişkiyi salladı. "Vay .mınakoyim. 2s nin yan etkilerine bak" dedim.

Bunu miti doğruladıktan sonra sıra 2s yi söylememeye gelmişti. Araştırmalar falan başladı tam istediğim özelliklerdeki kız için. Onu da buldum. Bu kıza da diğer ilişkide nasıl davrandıysam aynen öyle davrandım. Diğerinde olduğu gibi bi süre sonra aşkımlar falan uçuşmaya başladı. 1,5 hafta sonunda garip bir şey oldu. Kızı bizim eve çağırdım. Oturduk falan. Sonra sevişmeye başladık. Tamam, bu deneyin dışında bir şey niye anlatıyorsun diye sorabilirsiniz cevabını vereyim hemen:

"Sana bağlanıyorum" dedi. Hem de sevişmenin ortasında. Tamam sevişirken bende manyak manyak şeyler söylerim hatta söylerler. Ama bu sevişme bittikten sonra da aynı cümleyi tekrarladı.

Bu mitte tuttu. 2 de 2 yapmıştım deneylerde.

Dediğim gibi 2s güzel bi cümle olsa da; aynı zamanda son cümlenizde olabilir. Bu cümleyi dikkatli ve zamanında kullanarak bunları önleyebilirsiniz. Ama ne kadar garip değil mi? Herkesin duymaya ihtiyacı bi cümle olduğunu zannedersiniz. Ama bazı durumlarda kullanılmaması daha yararlı bi cümle olarak çıkar karşınıza. Hah olaya bak!

Ha son ilişkinin nasıl bittiğini yazmadım. Tabi ki söylenen o cümlelerin arkasında 2s de geldi. Bende üzerime düşeni yani bu düzeni devam ettirmek adına bana düşeni yaptım. Soğudum... ve ayrıldık.

Bu düzen böyle devam eder sayın okur.

Demezsen bağlanırlar. Dersen ağzına sıçarlar....

btemplates

9 Yorum:

Zeyno dedi ki...

Taparsan teper, tepersen tapar :)

Romeo dedi ki...

aynen öyle :)

Akasya dedi ki...

hmmm..

Poseidon dedi ki...

4S, 2S den daha makbuldur bazen.

Romeo dedi ki...

@poseidon kesinlikle 4s bazen daha mantıklı bi seçenektir

Rabbit dedi ki...

ters psikoloji bir noktada, demezsen bağlanırlar, dersen ağzına sıçarlar.. güzel bir deney olmuş

Romeo dedi ki...

@Rabbit bi yerde ters psikoloji zaten bu ortada benim merak ettiğim; söylersek ne olur? söylemezsek ne olurdu onu da bu sayede öğrendim..
ayrıca teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

Ben bide erkeklerin bakire olan bir kızla olabilecek ilk ılıskılerını ele almanı rica edicem :) , erkek gözüylee...

Adsız dedi ki...

Tam anlamıyla durum budur:)seviyorum demek gerekmiyo illaki sevdiğini belli etmek için